Продавець:
ТОВ «Стройсервіс»
ЄДРПОУ 30116912
ІПН 301169126582
Свідоцтво платника ПДВ 100304489
Тип оплати:
Постачальник платіжних послуг: Акціонерне товариство «Державний ощадний банк України»
Валюта платежу: гривня
Безпосередньо за реквізитами: АТ «Креді Агріколь Банк»
МФО 300614
UA763006140000026008500086728
Електронні платіжні засоби (ЕПЗ), які приймаються до сплати: МПС VISA, MASTERCARD, МПС «Простір»
Онлайн-оплата на сайті
ДОГОВІР ОФЕРТИ
ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА)
На замовлення, купівлю, продаж та доставку товарів.
Цей договір між ТОВ «Стройсервіс» надалі «Продавець» та користувачем послуг інтернет-сайту, надалі—«Замовник», є договором доручення на замовлення, придбання та доставку товарів, діючи з метою придбання товару, приймає умови реального договору купівлі-продажу (далі — договір) на таких умовах.
1. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ
1.1. Публічна оферта (далі — «Оферта») — публічна пропозиція продавця, адресована невизначеному колу осіб, укласти з Продавцем договір купівлі-продажу товару, послуги дистанційним способом (далі — «Договір») на умовах, що містяться в цій Оферті, включаючи всі додатки.
1.2. Замовлення — рішення Замовника замовити товар та його доставку, оформлене в інтернет-магазині та/або доручення на придбання та доставку товарів.
2. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
2.1. Наведена нижче інформація є офіційною пропозицією (офертою) інтернет-магазину будь-якій фізичній особі (далі —«Покупець») укласти договір купівлі-продажу товарів, послуг. Зазначений договір є публічним, тобто згідно зі статтею 633 Цивільного кодексу, його умови однакові для всіх покупців.
2.2. Відповідно до статті 642 Цивільного кодексу України, повним та беззастережним прийняттям умов цієї пропозиції (оферти), що підтверджує укладання Договору купівлі-продажу товарів на запропонованих нижче умовах, є факт оформлення та підтвердження замовлення, у вигляді рахунку-фактури або договору.
2.3. Оформленням замовлення Покупець підтверджує узгодження та безумовне прийняття ним умов цієї пропозиції (оферти).
2.4. Укладаючи договір (тобто акцептуючи цю пропозицію шляхом оформлення замовлення), клієнт підтверджує таке:
-Покупець повністю ознайомленим та згоден з умовами цієї пропозиції (оферти);
-він дає дозвіл на збирання, обробку та передачу особистих даних на умовах, визначених у застереженні щодо збору, обробки та передачі особистих даних. Крім того, укладанням Договору Замовник підтверджує, що він повідомлений про права, встановлені Законом України «Про захист персональних даних», цілі збору даних, а також про те, що його персональні дані передаються Продавцю з метою можливості виконання умов цього Договору, можливості проведення взаєморозрахунків, а також для отримання рахунків, актів та інших документів. Замовник також погоджується з тим, що Продавець має право надавати доступ та передавати його персональні дані третім особам без будь-яких додаткових повідомлень Замовника, не змінюючи при цьому мету обробки персональних даних. Обсяг прав Замовника як суб’єкта персональних даних згідно із Законом України «Про захист персональних даних» йому відомий та зрозумілий.
3. ЦІНА ТОВАРУ
3.1. Ціна на кожну позицію товару складається за індивідуальними розрахунками згідно замовлення.
3.2. У разі зміни ціни на замовлення Продавець зобов’язаний проінформувати Покупця про зміну ціни товару.
3.3. Покупець має право підтвердити або анулювати замовлення на придбання товару, якщо ціна змінена Продавцем після оформлення замовлення.
3.4. Зміна Покупцем товару не допускається.
3.5. Продавець повідомляє вартість доставки товару Покупцю під час оформлення замовлення менеджером.
3.6. Зобов’язання Покупцю щодо оплати товару вважаються виконаними з моменту надходження Продавцю коштів.
3.7. Розрахунки між Покупцем та Продавцем за товар здійснюються способами, вказаними на сайті інтернет-магазину в розділі «Інформація для покупців».
4. ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
4.1. Замовлення товару здійснюється Покупцем через менеджера за телефоном.
4.2. При оформленні замовлення Покупець зобов’язується надати наступну реєстраційну інформацію:
-Прізвище та ім’я Покупця або вказаної ним особи (отримувача);
-адреса, за якою слід доставити товар (якщо доставка на адресу Покупця);
-контактний телефон.
4.3. Якщо Продавцеві потрібна додаткова інформація, він має право запросити її у Покупця. У разі ненадання необхідної інформації Покупцем, Продавець не несе відповідальності за виконання замовлення.
4.4. При оформленні замовлення через менеджера (п. 4.1 цієї Оферти) Покупець зобов’язується надати інформацію, зазначену в п. 4.2. справжньої Оферти.
4.5. Прийняття Покупцем умов оферти здійснюється шляхом надання Покупцем відповідних даних при оформленні замовлення через менеджера. Після оформлення Замовлення через менеджера, дані про Покупця реєструються в базі даних Продавця.
4.6. Покупець відповідає за достовірність наданої інформації під час оформлення Замовлення. Обробка замовлення менеджером здійснюється протягом 24 годин у робочі дні.
4.7. Договір купівлі-продажу між Продавцем і Покупцем вважається укладеним з моменту оплати Покупцем замовлення через спосіб оплати, вказаний на сайті.
5. ДОСТАВКА І ПЕРЕДАЧА ТОВАРУ ПОКУПЦЮ
5.1. Порядок та умови доставки замовлення Покупець погоджує з менеджером у момент оформлення покупки.
5.2. Самовивіз товару.
5.2.1. Після формування заявки покупець може зробити розрахунок та отримати свій товар.
5.2.2. Право власності та ризик випадкової втрати чи пошкодження товару переходить до Замовника або його Представника з моменту отримання товару шляхом підписання Сторонами видаткової накладної або акту прийому-передачі робіт до договору.
5.3. Доставка товару здійснюється власними силами співробітниками інтернет-магазину згідно з умовами доставки або із залученням третіх осіб (перевізника).
5.4. При отриманні товару Замовник повинен у присутності представника кур’єра перевірити відповідність товару якісним і кількісним характеристикам, (найменування товару, кількість, комплектність).
5.5. Замовник або Представник Замовника під час приймання товару підтверджує своїм підписом у видатковій накладній або в акті прийому-передачі виконаних робіт, що не має претензій до кількості товару, зовнішнього вигляду та комплектності товару.
6. ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
6.1. Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
6.2. Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
6.3. Умови повернення товарів належної якості
Ви маєте право повернути товар, який замовили у нашому інтернет-магазині, якщо товар: – не відповідає технічним характеристикам необхідним для встановлення; – товар не відповідає замовленому; – пошкодження замовленого товару (у цьому випадку необхідно зв’язатися з нашим менеджером та написати претензію про пошкоджений товар). У цих випадках вартість оплачує інтернет-магазин ТОВ «Стройсервіс».
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
1) Зверніть увагу, що вироби виготовлені на замовлення по індивідуальному замовленню поверненню та обміну не підлягають.
2) Товар неналежної якості повинен бути замінений або відремонтований.
3) Повернення товару можна здійснити за адресою м.Київ, пров. Юрія Матущака, 18.
4) Повернення відбувається за рахунок клієнта.
5) Повернення коштів у разі необхідності відбувається на безготівковий рахунок клієнта.
6.4. Повернення підакцизного товару належного якості можливе у разі, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, і навіть документ, що підтверджує факт купівлі та умови замовлення зазначеного товару.
6.5. Замовник не має права відмовитися від товару відповідної якості, що має індивідуально визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно Споживачем, який його придбав, (в т.ч. не стандартні, за бажанням Замовника, розміри та інше). Підтвердженням того, що товар має індивідуально визначені властивості, є відмінність розмірів товару та інших характеристик, зазначених в інтернет-магазині.
7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
7.1. Продавець не несе відповідальності за шкоду, заподіяну Покупцю через неналежне використання Товарів, попередньо замовлених на сайті та придбаних у Продавця.
7.2. Продавець не несе відповідальності за неналежне, несвоєчасне виконання замовлень та зобов’язань у разі надання Покупцем недостовірної чи неправдивої інформації.
7.3. Гарантійні зобов’язання Продавця.
7.3.1. Продавець гарантує якісну роботу протягом гарантійного строку експлуатації конструкцій, який становить 2 роки на профіль та 1 рік на фурнітуру і склопакет за умови дотримання правил експлуатації та зберігання металопластикових конструкцій.
7.3.2. Гарантія поширюється тільки на Покупця. Вона не поширюється на треті особи, які можуть придбати вироби у Покупця.
7.3.3. Дана гарантія не поширюється на вироби, які вийшли з ладу або отримали дефекти в результаті:
– недотримання Замовником правил експлуатації ПЕЗМК;
– стихійного лиха та інших форс-мажорних обставин;
– необережного використання, що призвело до механічних пошкоджень або порушень цілісності конструкцій;
– ремонту або внесення будь-яких змін в конструкцію не спеціалістами Продавця;
– попадання будівельних матеріалів (цемент, пісок, вапно, фарба і т.п.) на фурнітуру та поверхню профілю та склопакета, надмірний тепловий вплив (зварювання , теплові гармати, пара і т.д.)
7.3.4. В разі недотримання вище перерахованого Продавець не несе відповідальності за якісне функціонування виробів. В цьому разі ремонт виробів та їх заміна проводиться за рахунок Покупця.
7.4. Продавець та Покупець несуть відповідальність за виконання своїх зобов’язань відповідно до чинного законодавства України та положень цього Договору.
7.5. Продавець або Покупець звільняються від відповідальності за повне або приватне невиконання своїх зобов’язань, якщо невиконання є наслідком форс-мажорних обставин. Укладання цього договору Сторона, яка може виконати свої зобов’язання, негайно повідомляє про це іншу Сторону.
7.6. Покупець забов’язаний ознайомитися та дотримуватися правил експлуатації та зберігання металопластикових конструкцій, які наведені на сайті інтернет-магазину в розділі «Інформація для покупців».
ПРАВИЛА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ТА ЗБЕРІГАННЯ МЕТАЛОПЛАСТИКОВИХ КОНСТРУКЦІЙ
1. Вироби із ПВХ в разі їх зберігання повинні знаходитись в прохолодному провітрюваному та сухому приміщенні. Забороняється накривати їх для уникнення перегріву від сонця, теплових пристроїв, пару, ін.
2. Всі захисні плівки повинні бути зняті протягом 1-го місяця після проведення монтажних робіт.
3. Протягом 3-х місяців необхідно належним чином заштукатурити зовнішні та внутрішні відкоси для уникнення руйнування піни ультрафіолетом і, як наслідок, промерзання відкосів.
4. Підвіконня після монтажу, силами замовника обов’язково повинно бути оброблено розчином з метою забезпечення жорсткості і виключення його прогину під дією навантажень.
5. Вікна з ПВХ призначені для експлуатації в приміщеннях зі “сприятливим” мікрокліматом. Температура внутрішньої поверхні зовнішньої стіни має бути не нижча 17 градусів за Цельсієм, а відносна вологість повітря приміщення від 35% до 50%. Температура в приміщеннях, засклених склопакетами в зимовий період будівництва має бути не нижчий 5 градусів за Цельсієм ДСТУ Б.В. 2.7.- 107- 2001 (ГОСТ 24866-99) ДСТУ Б.В.2.7.-26-2004 (ГОСТ 30779-2001).
6. У разі підвищеної вологості в приміщеннях допускається утворення конденсату на зовнішніх поверхнях склопакетів. Для підтримки “сприятливого” мікроклімату рекомендується досить добре опалювати приміщення і регулярно його провітрювати. Вранці усі кімнати необхідно ретельно провітрювати протягом 5-10 хвилин, вікна мають бути відкриті навстіж. Впродовж дня – додатково провітрювати приміщення, трохи відкриваючи вікно (по можливості 2-3 рази в день). Експлуатація вікон при температурі в приміщенні нижче 5 градусів за Цельсієм може привести до руйнування склопакета.
7.Не завішуйте опалювальні елементи. Рекомендована довжина гардин – не нижче підвіконня, а відстань між гардинами і вікном має бути не менша 30 см.
8. Забороняється експлуатація підвіконь з ламінованого ДСП в приміщеннях з відносною вологістю понад 60%. Уникайте тривалого контакту підвіконь з вологою. Не допускайте скупчування конденсату на підвіконнях, періодично протирайте. Не допускайте доторкання до ПВХ вікон і ПВХ підвіконь гарячих предметів.
9. Профілі ПВХ не чутливі до дії довкілля і стійкі до забруднення, проте необхідно уникати попадання на поверхні скла і фурнітури вапна, розчину і інших речовин, які можуть викликати ушкодження поверхні скла або заклинювання елементів фурнітури. Після закладення монтажних швів, виріб, і ,особливо ущільнювачі, мають бути ретельно очищені від залишків розчину (розчином води з гліцерином).
10. Усі деталі фурнітури для отримання легкого ходу, не рідше за один раз в рік, змащуються краплею машинної олії (що не містить смоли).
11. Усі гумові ущільнювачі не рідше за один раз в рік, (щоб уникнути втрати еластичності), необхідно змащувати гліцерином.
12. Забруднення від пилу і дощу видаляються застосуванням м’яких миючих засобів. Забороняється використання абразивних засобів, які можуть подряпати поверхню. Неприйнятні для догляду та очищення матеріали, що містять синтетичні волокна. Для очищення від сильного забруднення або жирних плям не слід використати ацетон, засоби для виведення плям і розчинники. Очищення можна робити чистою водою з додаванням невеликої кількості спирту або розчину аміаку. Забруднення, що виникли, можуть бути усунені за допомогою таких миючих засобів:
Тип забруднення |
Обробка |
Морилка, гіпс, вапно, розчин |
Вода |
Жир, олія, сліди від гуми, кіптява |
Миючі засоби, що не вступають в хімічну реакцію з ПВХ |
Бітум, паста для кулькової ручки, іржа |
Бензин очищений |
Дисперсна фарба, гіпс, вапно |
Механічна обробка (дерев’яний розчин, нітролак, масляні фарби, силікон чи пластиковий шпатель). Вторинна обробка: миючі засоби, що не вступають в хімічну реакцію з ПВХ |
Правила експлуатації фурнітури
1. 1. Відкривання стулки в стандартному (поворотному) режимі виконується при положенні ручки перпендикулярно осі кріплення петель;
2. 2. Відкривання стулки в режимі провітрювання виконується при положенні ручки паралельно до осі кріплення петель – вгору.
3. 3. Закриття стулки виконується при положенні ручки паралельно до осі кріплення петель – вниз.
Увага! Відкривання стулки при будь-якому іншому положенні приведе до несправності фурнітури (скороченню терміну її експлуатації) і анулювання гарантійного зобов’язань.
ПОЛІТИКА КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ
Інформація, надана вами, є конфіденційною і не передається третім особам, крім випадків, передбачених законодавством.
• Ми запитуємо ваші персональні та контактні дані виключно для здійснення вашого замовлення і надання необхідної інформації про стан його виконання.
• Ваші персональні дані обробляються ТОВ «Стройсервіс» виключно в розумінні Закону України «Про захист персональних даних». Такі дані, відповідно до вимог законодавства, що регулює правовідносини, пов’язані із захистом персональних даних, зберігаються, обробляються і використовуються в рамках всіх правовідносин, що виникають між вами і ТОВ «Стройсервіс». Усі правовідносини, пов’язані з обробкою та захистом персональних даних, регулюються відповідним законодавством.
• Надаючи свої персональні дані на сайті інтернет-магазину при оформленні замовлення, покупець надає продавцеві свою добровільну згоду на обробку, використання (у тому числі і передачу) своїх персональних даних, а також вчинення інших дій, передбачених Законом України «Про захист персональних даних», без обмеження терміну дії такої згоди.
• Продавець зобов’язується не розголошувати отриману від покупця інформацію. Не вважається порушенням надання продавцем інформації контрагентам і третім особам, що діють на підставі договору з продавцем, в тому числі і для виконання зобов’язань перед покупцем, а також у випадках, коли розкриття такої інформації встановлено вимогами чинного законодавства України.
Ви висловлюєте згоду на обробку Ваших персональних даних в такий спосіб:
• при здійсненні (підтвердження) вами замовлення на сайті https://str.com.ua/, тобто при придбанні товарів і/або послуг.
• такий перелік порядку надання згоди на обробку Ваших персональних даних не є вичерпним і узгоджується ТОВ «Стройсервіс» і клієнтом (споживачем) і/або доводиться до відома клієнта (споживача).
ТОВ «Стройсервіс» гарантує, що персональні дані будуть зберігатися і оброблятися у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних». ТОВ «Стройсервіс» використовує всі необхідні (cookies) куки, щоб забезпечити Вам надання максимально повної інформації про нас і наших можливостях, щоб Ви отримали кращий досвід на нашому сайті. Якщо Ви продовжуєте користуватися нашим сайтом, це означає Вашу згоду на використання нами (cookies) і отримання Вами всіх файлів cookie, і нашу можливість відправляти Вам найсвіжішу інформацію про найактуальніші пропозиції та акції. Ви в будь-який час можете легко відмовитися від розсилки або заборонити використовувати куки шляхом персональних налаштувань Вашого пристрою.
ЕКСПОРТ ТОВАРУ
Наразі продукція не поставляється на експорт за межі України.
КРЕДИТ
Наразі не пропонуємо.
РОЗРОБКА САЙТУ
Сайт розроблено в 2023 році на базі платформи WordPress за допомогою TemplateMoster.
Тема шаблону — Windown – тема WordPress для вікон і дверей.
Автор шаблону — GARANTIWEBT.
Хочете дізнатися більше про наші послуги?
Звертайтеся до нас за номерами:
+38(044) 251 18 84
+38(097) 464 61 21
+38(067) 932 05 57
і ми з радістю розкажемо наші найкращі пропозиції!
Залишити відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.